war3patch.mpq

akcesoria meblowe, oświetlenie meblowe, prowadnice, szafy, s

Temat: Statue Tutorial, czyli jak zrobić sobie posąg
.... Trudność: 4/10 Wymagane programy: -War3ModelEditor -Oinkerwinkle’s GeosetMerger -Gimp Tworzenie modelu Możemy przystąpić do edycji. Otwieramy War3ModelEditor i z menu „Windows" wybieramy „Windows -> MPQ browser” Teraz zależnie od modelu, na którym chcemy bazować, wybieramy z menu „File” : -war3.mpq – model z warcrafta RoC -war3x.mpq – model z warcrafta TfT - war3patch.mpq - modele które pojawiły się dopiero w patchach (trinker;alchemist;firelord;diablocart;dwarfcart;modele z easter eggsów i wiele, wiele innych.) Ja przykładowo wybrałem grunta (siepacza) z RoC: W głównym oknie programu pokaże ci się model siepacza z różnymi efektami. MPQ browser możemy już wyłączyć. Teraz otwórz „Windows -> animation controller” Wybierz sobie jedno ujęcie z dostępnych...
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=1184



Temat: Błąd z wyświetlaniem modelu.
Jak otwieram archiwum War3patch.mpq to nic nie chce mi wyświetlić. Próbowałem za pomocą Wc3 viewer oraz MPQ editor. Wrzuć orginalny model i jego teksture. Masz racje wyświetla tylko animacje none. Moje przeoczenie. Co tak właściwie robiłeś z tym modelem. Opisz punkt po punkcje. Chcesz mieć na mapie dwóch Ogrów alchemików ? (swojego i orginalnego)
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=4501


Temat: 5 workers + main (melee)/Nowa rasa
Nie lubię cię A więc: Zamierzasz to robić na samej mapie? LOL (tu powinien być sznureczek emotikon) moim zdaniem są tylko 3 możliwości zrobienia tego i żadna nie przewiduje robienia tego w mapie 1 uruchamialne mpq 2 edycja archiwum war3patch.mpq / war3xlocal.mpq 3 wstawienie osobnego archiwum jak to jest w amai Modele robisz sam? Hmm dużo pracy i godne podziwu Myślałem że co najmniej posiłkujesz się tym co można upolować w necie. Z tym patchem to nie wiem, to był raczej żart. A z tym ostatnim to wiem że nie odkryłem ameryki To jest po prostu jedyny kod jass jaki kiedykolwiek przyszło mi edytować
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=683


Temat: 5 workers + main (melee)/Nowa rasa
...'hpea', peonX + 0.00 * unitSpacing, peonY + 0.00 * unitSpacing, bj_UNIT_FACING) call CreateUnit(whichPlayer, 'hpea', peonX - 1.00 * unitSpacing, peonY + 0.00 * unitSpacing, bj_UNIT_FACING) call CreateUnit(whichPlayer, 'hpea', peonX - 2.00 * unitSpacing, peonY + 0.00 * unitSpacing, bj_UNIT_FACING) // Set random hero spawn point to be just south of the start location. set heroLoc = Location(peonX, peonY - 2.00 * unitSpacing) (plik scripts/blizzard.j archium war3patch.mpq wersja 1.21 english od lini 7751)
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=683


Temat: Własna Kampania odpalana jako MOD lub dodatek.
...To o co tobie chodzi to: -Ustawienia jednostek z kampani ustawić jako nadrzędne -Layout z kampanii ustawić jako nadrzędny -Dodać modele/grafikę/dźwięki/itp -Zmienić kilka stałych tak aby kampania się pojawiła w wc3 No to tak: musisz to wszystko wpakować do archiwum mpq odpalanego przez gre; kampania - plik w3n jest takim plikiem, tak samo jak plik .exe generowany przez mpq draft Ale to nie są najlepsze sposoby. Możesz przeedytować plik war3patch.mpq/war3xlocal.mpq - mało legalne ale IMO lepsze niż 2 poprzednie pomysły. Możesz też zrobić takie cuś jak jest w AMAI - vexorian bodajże zrobił jakiś programik do odpalania warcrafta z dodatkowym archiwum MPQ - dodatkowe archiwum ma najwyższy priorytet. Nie wiem jak się robi takie archiwum, przyznam szczerze ja bym zaatakował AMAI wstawił własne archiwum a programik zmienił resorce hackiem - oczywiście nie powinienem tego...
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=1170


Temat: Map Optimizer - Problem
Jest FAQ (angielskie) choć szczerze mówiąc ja zrobiłem to na zasadzie prób i błędów - zaznaczyłem wszystko, po czym wyłączyłem "compress names" bo mi autora wycinało. Czyli robisz tak: 1. Open --> mapa 2. zaznaczasz wszystko poza "compress names", dajesz new buffer size: autodetect, tam gdzie masz coś wybrać z listy (Auxiliar, Path to war3patch.mpq, script optimization tweaks) nie ruszasz [chyba, że coś Ci nie działa - ja nie ruszałem, a mam optimizer w katalogu z grą]. I dajesz Save Optimization As... Następnie plik pomocniczy usuwasz (ten mały), większy z rozszerzeniem mapy kopiujesz do Downloads. Plik mapy zachowujesz - inaczej już nigdy nic w niej nie zmienisz (a to nie jest dobra opcja, bo pewnie jakieś błędy po czasie się znajdą). To tyle. Jeżeli rozmiar mapy Ci wychodzi...
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=4978


Temat: Błąd z wyświetlaniem modelu.
Po pierwsze ścieżka war3patch.mpq/creeps/herogoblinalchemist Po drugie u mnie wyświetal się tylko animacja <none> Po trzecie to wina błędu bo chciałem dać tylko wersję 2(po polsku) Po czwarte importuje normalnie plik po pliku i ustawiam domyślną ścieżkę <bez war3map imported> gdyż nie chcę zastępować oryginału.
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=4501


Temat: Jak zrobić Moda cz.1
...ren War3xlocal_mod.mpq War3xlocal.mpq echo wlanczamy moda call "Frozen Throne.exe" Zmieńcie jego nazwę z `run.txt` na `run.bat` Program `run.bat` instaluje waszego moda (jeśli nie jest on zainstalowany) i uruchamia grę. Zmienia on nazwy archiwów, podmieniając archiwa moda z archiwami gry. Teraz stwórzcie nowy plik tekstowy i nazwijcie go `wyloncz_moda.txt` wklejcie do niego poniższy tekst: ">if exist war3patch_org.mpq ren war3patch.mpq war3patch_mod.mpq if exist war3patch_org.mpq ren war3patch_org.mpq
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=40


Temat: Ekwipunek i otwieranie skrzynek w RPG Voodza
Prawdę mówiąc to nie korzystałem do końca z WEU. Podmieniłem tylko pliki TriggerData.txt i TriggerStrings.txt w pliku War3Patch.mpq i to wszystko. Oczywiscie pliki te wzięte były z WEU.
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=577


Temat: Z pamiętnika... O gui :D
Prubuje zmienić GUI Wyobraźcie sobie że nie musicie już wpisywać: Custom Script: call RemoveLocation(udg_zmienna) wystarczy coś w stylu: Punkt - usuń zmienną (zmienna) OK oto wyniki pracy: NIE RÓB TEGO W DOMU :lol::lol: (albo chociaż zrób kopię zapasową archiwum War3Patch.mpq) @Wpis #1 Uh ale to trudne... nie rozumiem za dużo ale troszkę znam się na takich rzeczach (programowanie itd.) to się może połapie. Coś naskrobałem ale co to jeszcze nie wiem @Wpis #2 Efekty mojej funkcji widać na załączonym obrazku (opis załącznika: Ad 2) @Wpis #3 Efekt mojej pracy nadal nie jest pocieszający. Chyba nic z tego. Ni to jass, ni inne g***o. Coś raczej co tworzy jass... może ktoś mi pomoże? (nie że się...
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=1038


Temat: Hosting 500mb
Nieeee! Szkoda twojego czasu I tak nikomu nie będzie się chciało ściągać 500mb (na pewno mi) tylko dlatego aby ściągnąć sobie plik war3.mpq który i tak musi mieć, aby grać w warcrafta! Wszelkie mody dodaje się do archiwum war3patch.mpq lub do archiwum war3xlocal W przypadku war3xlocal to o ile się nie mylę możne je mocno wyszczuplić (widziałem jakiś projekt `o taurenach` gdzie archiwum war3xlcoal zajmowało około 10mb) A najlepiej to zamieść to jako samo odpalające się archiwum mpq, wtedy będziesz musiał zamieścić jakieś 10-15mb i może nawet ktoś to ściągnie. P.S. Jak bym ja miał zamieścić na arcane jakiegoś moda, na przykład sekretny projekt nad...
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=5040


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mateurik.opx.pl