akcesoria meblowe, oświetlenie meblowe, prowadnice, szafy, s
Temat: Początek kursowania trolejbusów w Warszawie
...po linii trolejbusowej do Piaseczna była ciągnąca się wzdłuż ulicy Puławskiej sieć trakcyjna. Tego śladu po trolejbusach dzisiaj już jednak nie zobaczymy: pod koniec października i na początku listopada 2000 roku przyczepione do słupów oświetleniowych wysięgniki zostały zdemontowane, a następnie przewiezione na złomowisko przy ul. Obozowej – by stamtąd trafić do huty.
Jakie były?
Jakie były warszawskie trolejbusy? Jak była już mowa, w początkowym okresie istnienia tego środka lokomocji kursowały po Warszawie radzieckie wozy typu JATB-2. Te dwudrzwiowe pojazdy o wymiarach 9300 mm (długość) 2500 mm (szerokość) i 3150 mm (wysokość) miały masę własną 8350 kg i osiągały prędkość maksymalną 40 km/h, zabierając 21 pasażerów na miejscach siedzących i 34 na stojących. Nie były to - jak widać – osiągi imponujące....
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=7787
Temat: Warszawskie trolejbusy
Warszawskie trolejbusy http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_w_Warszawie http://www.przegubowiec.com/t-bus/index-tb.htm dnia Nie 15:01, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Źródło: mzastolica.fora.pl/a/a,549.html
Temat: Autobusy i autobusopodobne
Kolejne warszawskie trolejbusy. Te stanowią część kolekcji T.Skrzelinskiego z Piaseczna. Przyczepa P007 i Saurer T005 vel. 127 : Ten Saurer jest zdecydowanie bardziej wypaśny od norblinowego - ma chociażby rzadkie tylne lampki Boscha, a oto kabina:D kierowca Sławek miał fantazję... a to drugi trajt - Jelcz pr110e I jeszcze porównawcze
Źródło: graty.fora.pl/a/a,124.html