akcesoria meblowe, oświetlenie meblowe, prowadnice, szafy, s
Temat: Podstawy marketingu
Otwarte z mojej grupy:
1. Profil (psychologiczny?) konsumenta (albo klienta).
2. Wady i zalety reklamy w dziennikach.
3. Elementy briefu (tutaj nie było "wypisz", ale "opisz" - a zapowiadał, że to różnica; wypisałem:).
4. "Opisz" skrót:
A -
I -
D -
A -
Testowych było trzynaście, kilka z nich (pięć?) takich, jak na testach z forum, ze dwa albo trzy może do wywnioskowania po innych pytaniach z forum (no ale to test wielokrotnego wyboru bez zmiłuj - punkt albo zero),...
Źródło: zim.cach.pl/viewtopic.php?t=340
Temat: Podstawy marketingu
z otwartych: profil społeczny, wady i zalety reklamy w radiu, ustalanie ceny na podstawie akceptowalnosci jej prze klienta czy cos takiego. testowych nie powtórze;/ a i jeszcze dysonans pozazakupowy czy cóś w tym stylu
Źródło: zim.cach.pl/viewtopic.php?t=340