akcesoria meblowe, oświetlenie meblowe, prowadnice, szafy, s
Temat: Formuła 1 - sezon 2009
...czyli ryk silnika na forum AQQ...
...jest to, że w Q3 kierowcy nie będą jeździli z paliwem przeznaczonym na wyścig, tak jak ma to miejsce obecnie. Jest to związane z zakazem tankowania w trakcie wyścigu w sezonie 2010.
Inna ważna kwestia w dokumencie umieszczonym na stronie internetowej FIA to informacja o kontynuacji obecnego systemu punktowego w przeciwieństwie do pomysłu Berniego Ecclestone'a, by wprowadzić system medalowy 'zwycięzca bierze wszystko'.
Minimalna waga samochodów została podniesiona do 620 kilogramów, uwzględniając tym samym dodatkowy ciężar wynikający z systemu KERS – który na mocy rozporządzeń, będzie wciąż dozwolony w przyszłym roku, pomimo umownej ugody pomiędzy zespołami FOTA, by zrezygnować z systemu odzyskiwania energii kinetycznej od sezonu 2010. Korzystać będzie można także z koców grzewczych do opon, choć według wcześniejszych oznak spodziewano...
Źródło: forum.aqq.eu/index.php?showtopic=1744
Temat: porównianie 323F z Civic 4g ED6
Jeździłem wcześniej civikiem 1.4 90 km, teraz mam 323C 1.5. Muszę przyznać, że Honda dawała więcej "frajdy" z jazdy. Lepiej przyspiesza, silnik nie do zdarcia,trzeba kręcić powyżej 3tys. obrotów, żeby pokazał co potrafi, nie brał oleju po przebiegu 370 tys.O Z5 tego nie mogę powiedzieć. Na osiągi (parametry silników są zbliżone) ma wpływ pewnie waga samochodów-civik bodajże 890 kg a mazda ponad 1000kg. Bardziej podoba mi się w Maździe praca skrzyni biegów, lewarek chodzi bardziej precyzyjnie niż w Hondzie-ale to moje, subiektywne odczucie. Z wielką chęcią kupiłbym teraz nowego CRX, szkoda, że teraz nie robią takich samochodów.
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=41534
Temat: Jakie będzie obniżenie?
Dzięki za post myślałem o sprężynach od może wersji 2.0 (115) podobna jest waga samochodów. a i jeszcze patrzyłem na strone WEITECA są spręzyny do mojego golfa - owe sprężyny są do golfa między 1.6-2.0 + Diesel czyli chyba może da rade założyć np. od wersji 2.0 albo może 1.8 + jeszcze z zastosowaniem rozpurki na przód. co wy na to? [ Dodano: Nie Lut 12, 2006 21:40 ] a i jeszcze z zastosowaniem skróconych amorów (olejowych np: al-ko, albo supersport) lub gazówek (zwykłych - nie skróconych)
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36687
Temat: roznica sprezyn
odpowiedz sobie sam waga samochodów przeznaczenie 700 i 1,1
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=77050
Temat: GP Japonii (Suzuka) 2009 - wyścig
...że wynik na mecie nie zależy od konstrukcji toru. Weźcie singapur rok temu i teraz, zakręty gdzie co poniektórzy kierowcy wypadali przerobiono tak żeby nie wypadali. Wogle jest tendencja do lania asfaltu tam gdzie kierowca mógł by zakończyć wyścig na bandzie lub w żwirze. Nie wyobrażam sobie sytaucji za rok bez tankowania... nie będzie urwanych rur tankujących, jedyną opcją na wyprzedzenie będzie błąd na torze lub przy zmianach opon, bo już nawet waga samochodów będzie identyczna. Mówcie co chcecie ale wypadki są ciekawe, nikt nie mówi że mają na torze się zabijać, ale lepiej żeby poszerzono żwirowe pobocze niż zastąpiono to asfaltem. Skoro ma być bezpiecznie bezkolizyjnie i ciekawie, niech mści się każdy drobny błąd kierowcy.
Źródło: f1ultra.pl/forum/viewtopic.php?t=9339
Temat: [E46] potrzebuję danych technicznych
Fosa ma racje z wagą samochodów w automacie, podaje dokładne dane z książki 323 manual - 1445 kg ; 328 manual - 1470 kg 323 automat - 1485 kg ; 328 automat - 1505 kg Co do przyspieszeń to : 323 manual 8.0 ; automat 9.0 328 manual 7.0 ; automat 8.1
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24721
Temat: Przed GP Monaco - Circuit de Monaco 23-25.05 2008
w latach 73-82 minimalna waga samochodów wahała się od 575-585 kg, potem w erze Turbo waga minimalna spadła do 540 kg, samochody wyposażone w silniki wolnossące od 87 roku mogły minimalnie ważyć 500 (05)kg i ten limit utrzymał się praktycznie do końca 1994 roku, od tego czasu auta zaczęły "tyć" To tak w skrócie I tym postem kończymy historię GP MONAKO w tym temacie.
Źródło: f1ultra.pl/forum/viewtopic.php?t=8610